Klachten

Niet tevreden?
Als u een klacht heeft over de Spoedpost Westelijke Mijnstreek, dan horen wij dat graag. Klachten kunnen gaan over alle aspecten, omstandigheden of medewerkers van de Spoedpost, zoals bijvoorbeeld de huisartsen, assistentes, verpleegkundigen, specialisten en apotheekmedewerkers. Wij vinden het belangrijk om uw klacht – ook in het geval deze over meerdere medewerkers gaat – in één keer af te handelen.

Hoe gaan wij om met uw klacht?
Wij willen uw onvrede zo snel mogelijk wegnemen. Afhankelijk van de personen die betrokken zijn bij uw klacht zal de bemiddeling bij een klacht over de Spoedpost Westelijke Mijnstreek afdeling Huisartsenzorg door de klachtenfunctionaris van Meditta plaatsvinden.  Bij een klacht over de Spoedpost Westelijke Mijnstreek afdeling SEH zal de bemiddeling via het serviceteam van Zuyderland Medisch Centrum plaatsvinden.  Als u na bemiddeling toch nog niet tevreden bent en uw klacht aan een klachtencommissie wilt voorleggen, dan is dat ook mogelijk.

Hoe dient u een klacht in?

  • Telefonisch: 046 – 426 23 22 tijdens kantooruren
  • Brief/e-mail: stuur uw brief naar Meditta, t.a.v. Klachtenfunctionaris, Milaanstraat 100, 6135 LH  Sittard of klachten@meditta.nl.
Waar vind ik de Spoedpost Westelijke Mijnstreek? Demystraat 1, 6162 AP GELEEN
Wilt u de locatie bezoeken en in alle eenvoud naar de locatie rijden? Bereken hieronder makkelijk u route.